coach bahar food industries

us durian belanda coach bahar - soursop juice - coach bahar - d'impian agro farm - produk IKS bumiputera melayu islam - coach bahar food industries

Jus Durian Belanda Coach Bahar

Jus Durian Belanda Coach Bahar Kawan saya tanam durian belanda sendiri. Pemborong ambil dengan harga yang rendah. Buah cantik-cantik. Katanya duit baja pun tak lepas. Sebab itu makin lama makin menyusut pengeluarannya. Orang melayu kita bukan tak bersemangat nak berkerja atau berkebun tapi buat kerja tak balik modal siapa boleh tahan. Saya terdiam. Saya berikan […]

Jus Durian Belanda Coach Bahar Read More »

promosi jualan biskut raya coach bahar food industries D'IMPIAN

JUALAN Online Biskut Raya Harga Lelong Dari Cobawin Cafe, D’Impian Agro Farm

Assalamualaikum, Pakej biskut raya 6 balang RM80 sahaja termasuk kos penghantaran. Harga asal biskut ini adalah RM28 sebalang. Masih boleh tahan sehingga raya haji. Baru buat minggu last ramadhan. #TeamCoachBahar jual murah.  KLIK DI SINI UNTUK ORDER,BAYAR ONLINE   Jangan tengok harga kat gambar. Harga tertera memang RM25 sebalang. Sekarang dah jadi RM10 sahaja. Tapi

JUALAN Online Biskut Raya Harga Lelong Dari Cobawin Cafe, D’Impian Agro Farm Read More »

Cerita Teh Bunga Telang

بِسْــــــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ Aku bukan percaya sangat dengan ubat-ubat ni. Konon boleh kurus 40 hari minum teh ke. Makan pil boleh pandai ke. Aku bukan percaya sangat. Tapi ini ceritanya lain. Badan aku gemuk. Tapi setiap hari aku kena kerja. Kekadang pagi kena masuk kebun dan petang kena memandu ke KL dari Muar untuk

Cerita Teh Bunga Telang Read More »

Scroll to Top