seminar penternakan

Seminar Bisnes Penternakan Secara Praktikal Bersama Coach Bahar - D'IMPIAN AGRO FARM MUAR JOHOR

Seminar Bisnes Penternakan Secara Praktikal Bersama Coach Bahar

Kawan-kawan follower tolong share dan like. Saya bukan penternak otai. Saya baru sahaja menceburi bidang penternakan. Saya ada bela kambing, dorper, lembu, kuda, burung uta,rusa, itik dan ayam. Dunia penternakan bukan hanya pandai menjaga ternakan tapi bagaimana mengurangkan kos operasi bisnes ini. https://www.facebook.com/1549534296/videos/pcb.10230447799369332/1531183847369165 Pada 25 Feb 2023 (sabtu) ni saya akan anjurkan seminar ternakan rumina. …

Seminar Bisnes Penternakan Secara Praktikal Bersama Coach Bahar Read More »

seminar penternakan bersama coach bahar - d'impian agro farm

Seminar Penternakan Bersama Coach Bahar – Januari 2023

Saya ni penternak kambing dorper. Saya mulakan dengan 50 ekor sekarang dalam 3 tahun dah ada 300 induk. Saya nak cerita sikit. Saya geram betul dengan maklumat yang salah. Bila anak muda nak mula ditakut-takutkan. “ kau bela kambing ni jadi macam kambing je nanti. Tak kenal orang. Siang malam kat kandang.”. Semua tu tipu. …

Seminar Penternakan Bersama Coach Bahar – Januari 2023 Read More »

Scroll to Top